Pocałuj żabkę w łapkę.

Temat: ilosc stron a arkusz wydawniczy
czy ktos z grupowiczo wie jak przeliczyc ilosc stron w ksiazce na arkusze wydawnicze. ja wiem ze Arkusz wydawniczy (tak samo, jak arkusz autorski) wynosi: 40000 znaków typograficznych lub 3000 cm2 powierzchni ilustracji tylko jak to ugryzc. mam ksiazke zlamana w formacie B5 stron 280 i nie wiem jak to przeliczyc. pomozcie. wielkie dzieki z gory Karolina Policzyć znaki łącznie ze spacjami i podzielić przez 40.000. Zrobisz to np. w Wordzie. Jeśli książka jest na papierze, to policzyć ręcznie szacunkowo na 1 stronie i pomnożyć przez liczbę stron. Darek
Źródło: topranking.pl/1264/ilosc,stron,a,arkusz,wydawniczy.php



Temat: Jak policzyć znaki w dokumencie Quarka?
Witam, pytanie dosyć proste - ale odpowiedź niekoniecznie... Jak policzyć wszystkie znaki w dokumencie Quark XPress Passport 4.11? Z tego co mi wiadomo nie ma takiej opcji bezpośrednio w tej wersji ... sprawdzenie ilości znaków w Wordzie. Problem tylko jak wyeksportować cały dokument? Quark 4.11 pozwala na eksport pojedynczych wątków, a ja mam ich naprawdę dużo. Próba z Pagemakerem 6.5 wypadła dosyć niepomyślnie....
Źródło: topranking.pl/1265/jak,policzyc,znaki,w,dokumencie,quarka.php


Temat: quark i znaki
"xxx" <b@net10.lub.plwrote in message jak policzyc znaki w ramce ? Mozna tez bez zbednych narzedzi typu Word czy PM! ctr-alt-E export jako text nastepnie properties tego pliku i masz ilosc znakow ze spacjami, jak wyeksportujesz wszystkie rami (niestety nie ma takiej funkcji trzeba na piechote, eksportowac kazdy watek) to wtedy mozesz hurtem policzyc zaznaczajac wszystkie pliki w katalogu a potem prawy klik...
Źródło: topranking.pl/1265/quark,i,znaki.php


Temat: quark i znaki
in article 9nqb0h$st@news.tpi.pl, Robert Oles at rob@news.insomnia.com.pl wrote on 9/13/01 15:03: "xxx" <b@net10.lub.plwrote in message | jak policzyc znaki w ramce ? Mozna tez bez zbednych narzedzi typu Word czy PM! ctr-alt-E export jako text nastepnie properties tego pliku i masz ilosc znakow ze spacjami, jak wyeksportujesz wszystkie rami (niestety nie ma takiej funkcji trzeba na piechote, eksportowac kazdy watek) to wtedy mozesz hurtem policzyc zaznaczajac wszystkie pliki w katalogu a potem prawy klik myszki i properties. -- Pozdrawiam Robert A gdzie w Macu jest properties i prawy klawisz myszy? 8-))
Źródło: topranking.pl/1265/quark,i,znaki.php


Temat: Jak policzyc ilosc znakow w pliku quarkowym na Maca? "Save text" i ....
Witam, Musze policzyc ilosc literek ze spacjami uzytych w ksiazce - dla rozliczenia sie z korektorka. Chcialem sie upewnic, ze dobrze licze znaki. Quark 4.1 na Maca. Prosze - powiedzcie, czy sie nie myle liczac w ten sposob. Wybieram  "save text" opcja "asci". Potem "get info"o  pliku w Finderze i ilosc znakow w pliku = ilosci bajtow podanych w polu "size"... Dobrze? Moze inny sposob? Pozdrawiam TIA Piotr Nie bardzo. Po pierwsze w ten sposob wliczone sa takze znaki przeniesienia do nastepnej  linii (2 bajty na kazdy akapit) i wszystkie znaki przestankowe oraz ... sektorow dysku (512 b) w wieksze bloki (np. 4x 512). Wczytaj tekst do np. Worda i tam sprawdz opcja typu licznik znakow/wyrazow - nie pamietam dokladnie. Pozdr. HenJ h.ju@idea.net.pl h.ju@prasabalt.gda.pl gg...
Źródło: topranking.pl/1266/jak,policzyc,ilosc,znakow,w,pliku,quarkowym,na.php


Temat: wyciaganie ilosci znakow
On Tue, 2 Mar 2004 15:23:34 +0100, "adam" <adam.gont@gazeta.pl wrote: | czy da sie w jakis prosty sposob wyciagnac ilosc znakow | z pliku ms word'a? menu narzedzia-statystyka wyrazow przy pomocy skryptu php :) ktos uploaduje plik i skrypt ma policzyc znaki :) Rysiek
Źródło: topranking.pl/1306/wyciaganie,ilosci,znakow.php


Temat: wyciaganie ilosci znakow
Dnia środa 03 marzec 2004 08:10, JR napisał: On Tue, 2 Mar 2004 15:23:34 +0100, "adam" <adam.gont@gazeta.pl wrote: | czy da sie w jakis prosty sposob wyciagnac ilosc znakow | z pliku ms word'a? | menu narzedzia-statystyka wyrazow przy pomocy skryptu php :) ktos uploaduje plik i skrypt ma policzyc znaki :) prawdopodobnie bedziesz musial przekonwertowac ten plik do jakiegos normalnego formatu...
Źródło: topranking.pl/1306/wyciaganie,ilosci,znakow.php


Temat: Ilosc znakow
Sat, 10 Mar 2001 17:09:28 +0100, "eM" <res@go2.plin msg <98djpg$ai@news.onet.plwrote: Czy ktos moze ma pojecie jakim sofcikiem policzyc ilosc znakow w tekscie? Jest cosik takiego? Np. Microsoft Word ;) Poszukaj progza...
Źródło: topranking.pl/1317/ilosc,znakow.php


Temat: Czym policzyć ilośc znaków w artykule
Ja zawsze zagladam w Wordzie plik---wlasciwosci---statystyka Tam jest liczba znakow, stron, akapitow. M.Nowak Hej wszystkim. Nietypowe pytanie: Mam kilka artykułów na komputerze i chce szybko policzyć ilość znaków w tych tekstach....
Źródło: topranking.pl/1508/46,czym,policzyc,ilosc,znakow,w,artykule.php


Temat: Czm policzyć ilośc znaków w artykule?
Nietypowe pytanie: Mam kilka artykułów na komputerze i chce szybko policzyć ilość znaków w tych tekstach. MS Word i Open Office pokazują to. Czy jaśnie pan raczył spojrzeć na menu swojego...
Źródło: topranking.pl/1508/46,czm,policzyc,ilosc,znakow,w,artykule.php


Temat: OT liczenie znaków w prezentacji PPT
problem nieco techniczny, a mianowicie jak policzyć znaki w prezentacjach programu PowerPoint? Sądziłem na początku, że wyeksportuję tekst do Worda i policzę, ale okazuje się, że w prezentacjach są pogrupowane pola ... sposób. PP liczy wyrazy, średnia ilość liter w jednym wyrazie polskim wynosi ok. 8 (sprawdziłam na plikach Worda). Czyli ilość wyrazów x 8 da Ci ilość znaków w tekście polskim. Możesz zaproponować 225 wyrazów jako stronę, jesli liczysz strony po 1800 znaków, przy mniejszej stronie obliczeniowej - odpowiednio mniej wyrazów jako stornę rozliczeniową. Innego sposobu nie znam, ktoś chyba tu podawał jakieś...
Źródło: topranking.pl/1527/ot,liczenie,znakow,w,prezentacji,ppt.php


Temat: statystyka tekstu w wordzie
Witam, moje pytanie dotyczy sposobu liczenia znakow przez MS Word. Dzisiaj skonczylem pisac tekst i chcac sie za niego rozliczyc spojrzalem do statystyki. Okazalo sie, ze tekst pisane dosc "luzno" zajmuje 11 stron, natomiast wg worda ma on ok 33.000 znakow, czyli jakby liczyc po 1800/strone to wychodzi ponad 18 stron. Jak mam teraz policzyc za to tlumaczenie: tak jak widac - czyli 11 stron, czy tak jak wychodzi z ilosci znakow czyli 18 stron. No i jak sie pozniej wytlumacze jak ktos powie "panie, ale to jest 11 stron a pan liczy...
Źródło: topranking.pl/1528/statystyka,tekstu,w,wordzie.php


Temat: statystyka tekstu w wordzie
| Witam, | moje pytanie dotyczy sposobu liczenia znakow przez MS Word. Dzisiaj | skonczylem pisac tekst i chcac sie za niego rozliczyc spojrzalem do | statystyki. Okazalo sie, ze tekst pisane dosc "luzno" zajmuje 11 stron, | natomiast wg worda ma on ok 33.000 znakow, czyli jakby liczyc po 1800/strone | to wychodzi ponad 18 stron. Jak mam teraz policzyc za to tlumaczenie: tak | jak widac - czyli 11 stron, czy tak jak wychodzi z ilosci znakow czyli 18 | stron. No i jak sie pozniej wytlumacze jak ktos powie "panie, ale to jest 11 | stron a pan liczy za 18" :- ). Podpowiedzcie prosze. | pozdr, | kuba Znam ten problem, za pierwszym razem też byłam w rozterce. Potem przekonałam się, ze liczba stron, jaką podaje Word, odpowiada liczbie stron przesłanego tekstu, tzn. tak, jak on został podzielony. Przed chwilą zrobiłam eksperyment i jednostronicowy (także według Worda) tekst rozbiłam, zwiększając ile się da czcionkę i uzywając wielu enterów, na cztery strony. Word natychmiast zmienił zdanie i podał, że stron jest cztery :-) penna Zapomniałam dopisać konkluzję: kieruj się liczbą znaków. penna
Źródło: topranking.pl/1528/statystyka,tekstu,w,wordzie.php


Temat: statystyka tekstu w wordzie
Witam, w momencie ustalenia ceny z klientem nalezy podac cene za 1 strone i poinformowac go, ze jest to strona obliczeniowa np. rowna 1800 znakow ze spacjami (oczywiscie gotowego tlumaczenia). Uwazam, ze nalezy policzyc za 18 stron. Zazwyczaj klienci wiedza jak sie rozlicza tlumaczenia. W razie czego prosze powiedziec klientowi, ze sa to ogolne zasady rozliczania tlumaczen. Natomiast jesli z klientem zostalo juz wczesniej ustalone, ze bedzie on placil za "to co widac" tj np. 11 stron  - to niestety, nalezy policzyc za 11 pozdrawiam, Anastazja "kuba kutner" <kuba_kut@o2.plÓĎĎÂÝÉĚ/ÓĎĎÂÝÉĚÁ × ÎĎ×ĎÓÔŃÄŚ ÓĚśćıı”Ýśś: Witam, moje pytanie dotyczy sposobu liczenia znakow przez MS Word. Dzisiaj skonczylem pisac tekst i chcac sie za niego rozliczyc spojrzalem do statystyki. Okazalo sie, ze tekst pisane dosc "luzno" zajmuje 11 stron, natomiast wg worda ma on ok 33.000 znakow, czyli jakby liczyc po 1800/strone to wychodzi ponad 18 stron. Jak mam teraz policzyc za to tlumaczenie: tak jak widac - czyli 11 stron, czy tak jak wychodzi z ilosci znakow czyli 18 stron. No i jak sie pozniej wytlumacze jak ktos powie "panie, ale to jest 11 stron a pan liczy za...
Źródło: topranking.pl/1528/statystyka,tekstu,w,wordzie.php


Temat: statystyka tekstu w wordzie
"kuba kutner" <kuba_kut@o2.plÓĎĎÂÝÉĚ/ÓĎĎÂÝÉĚÁ × ÎĎ×ĎÓÔŃÄŚ ÓĚśćıı”Ýśś: Witam, moje pytanie dotyczy sposobu liczenia znakow przez MS Word. Dzisiaj skonczylem pisac tekst i chcac sie za niego rozliczyc spojrzalem do statystyki. Okazalo sie, ze tekst pisane dosc "luzno" zajmuje 11 stron, natomiast wg worda ma on ok 33.000 znakow, czyli jakby liczyc po 1800/strone to wychodzi ponad 18 stron. Jak mam teraz policzyc za to tlumaczenie: tak jak widac - czyli 11 stron, czy tak jak wychodzi z ilosci znakow czyli 18 stron. No i jak sie pozniej wytlumacze jak ktos powie "panie, ale to jest 11 stron a pan liczy za 18" :- ). Podpowiedzcie prosze. A żeby Śmiem twierdzić, że monopol Microsoftu odegrał tu swoistą rolę, a mianowicie aby były odpowiednie marginesy (czyli z każdej strony mniej więcej 2,5 cm i 2 cm na oprawę) i odpowiednia liczga znaków w wirszu, a także odpowiednia liczba wierszy na stronie, należy stosować czcionkę: Times New Roman 12...
Źródło: topranking.pl/1528/statystyka,tekstu,w,wordzie.php


Temat: praca mgr:)
Dziewczyno, potem to bedzie jeszcze wolniej, bo bedziesz musiala dac Worda na sprawdzenie bledow - bedzie Ci pokazywal mozliwe wyrazy do wpisania i bedzie to wg mnie jeszcze dluzej, niz jakbys musiala wpisywac teraz te nasze polskie literki. Po drugie: zeby policzyc musisz wejsc w Narzedza (na gornym pasku) . tam masz "statystyke wyrazow". Wchodzisz w to, a tam masz tabelke z iloscia znakow, (ze spacja lub bez), oraz z iloscia wyrazow. TUtaj pokazuje oczywiscie laczna ilosc w dokumencie. zeby sprawdzic ile jest w linijsce badz na stronie nalezy najpierw podswietlic strone albo...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,34,22617982,22617982,praca_mgr_.html


Temat: praca mgr:)
Gość portalu: Novinka napisał(a): > Dziewczyno, potem to bedzie jeszcze wolniej, bo bedziesz musiala dac Worda na > sprawdzenie bledow - bedzie Ci pokazywal mozliwe wyrazy do wpisania i bedzie to ... zeby mi sie wszystkie podobne wyrazy zamienily na ten wpisany:)mam nadzieje,ze kumasz o co mi chodzi:) Po drugie: zeby policzyc musisz wejsc w Narzedza (na gornym pasku) . > tam masz "statystyke wyrazow". Wchodzisz w to, a tam masz tabelke z iloscia > znakow, (ze spacja lub bez), oraz z iloscia wyrazow. TUtaj pokazuje oczywiscie > laczna ilosc w dokumencie. zeby sprawdzic...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,34,22617982,22617982,praca_mgr_.html


Temat: Długość w Wordzie a w książce...
glima napisała: > Kochani, a czy zamiast siedzieć z kalkulatorem, liczyć słowa, znaki, > linie, czy co tam jeszcze, nie łatwiej zastosować funkcję w wordzie > Narzędzia - Statystyka wyrazów. Przecież tam program sam przelicza > te ilości. A niby jak sobie wyobrażałaś? Liczyć to w Wordzie na piechotę? > Zwykle, zależy to oczywiście od książki, 1 strona to ok. 1800 znaków > ze spacjami, lub ok 290 słów. Z czego wniosek, że książka ok. 300 > stron, to ok. 90000 słów lub jak kto woli, ok. 540000 znaków ze > spacjami. No wlasnie, jak podałem wyżej, ksiązka książce nierówna. Stąd należy policzyć (duzo roboty nie ma, kalkulator niepotrzebny) słowa w WYBRANYM UKŁADZIE (wielkości, czcionce, marginesach, formacie) książki i będzie człowiek wiedział najpewniej.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,11943,78311773,78311773,Dlugosc_w_Wordzie_a_w_ksiazce_.html


Temat: zliczanie znaków w tekście
word ma taka funkcję. może policzyc zarówno same znaki wpisane, jak tez ze spacjami.. pozdr. jarek | czy zna ktoś program do zliczania ilości znaków w dokumencie tekstowym? | Pozdrawiam TextTally...
Źródło: topranking.pl/1317/zliczanie,znakow,w,tekscie.php


Temat: jak policzyc w Wordzie ilosc znakow??
jak policzyc w Wordzie ilosc znakow?? czy mozecie mi pomoc jak to zrobic?? zrobilam tlumaczenie i musze teraz sie rozliczyc z niego, a tego jest 38 stron i przeciez nie bede tego liczyc recznie... :(
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,516,24279653,24279653,jak_policzyc_w_Wordzie_ilosc_znakow_.html